Hej alla hundägare.
Vi på go dogs är bortresta nu runt juli-agusti,
vilket vi förstår kan göra er hundägare lite besvikna.
Vi skulle ha mailat och berättat detta tidigare,men det var lite missförstånd om när vi skulle vara borta.
Vi försöker verkligen att göra allt just nu, men vi behöver också lite sommarlov.
Så det är en ursäkt till varför vi kommer att ha lite uppehåll nu, det är ganska mycket för oss att göra.
Men vi kommer så snabbt vi får luftrum att maila er och fråga om hundvaktning.
Och sedan när jag, Linda är på Mallorca ett halvår, kommer Wilda och Matilda ta över tills jag kommer hem. Och vi börjar skolan 19 augusti, men även under skoltid kommer vi att hålla igång!
Det blir kanske lite tufft för dom när dom bara är två, så det får vi se. Men här på bloggen kommer jag iallafall vara aktiv tills jag kommer hem.
Så snälla stanna kvar hos oss! Vi vill inte göra er besvikna!
Vi hoppas verkligen att ni fortfarande väljer oss!
Vi ber om ursäkt, vi skulle ha varit mycket tydligare med detta, men det var som sagt lite oklart för oss.
Så här kommer ett litet schema om hur, och när vi är borta.
Linda: JULI -  BÖRJAN AV AUGUSTI, 1-4 augusti. Men sedan innan från måndag nästa vecka kommer jag vara hemma och ta hand om hundar. Jag smsar er hundägare det!
 OBS! Jag kommer att vara utomlands ett halvår, från den 23 augusti till julen.
Matilda: JULI - ca.BÖRJAN AV AUGUSTI
Wilda vet vi inte riktigt än hur länge hon är bortrest.
 
Vi ber så hemskt mycket om ursäkt.
Mvh, GoDogs.
 
 

Kommentera

Publiceras ej